Reviews van onze klanten

9,3/10529 reviews

» Lees onze reviews
Review

Leren met volwassenen omgaan!

24 mei 2022
(1/5)
Priscilla Temmerier

Ik ben ontevreden, je kan goed met kinderen omgaan wat gelukkig het belangrijkste is. Aan iedereen een kaartje geven als reclame op een privé feest moet je vragen of dat oké is aan de gastvrouw. Los daarvan er was een ballon gesprongen van de gastvrouw haar kindje, daar op reageren dat het kindje terug in de rij mag gaan staan niet oké. Geen 1 extra ballon terwijl ik meer kinderen had opgeven dan er waren dus je zou toch dan wel marge hebben zou je denken. Reken het desnoods aan, want extra zaken verkopen voor je boeking kan je wel goed in je mails voorafgaand. Ik zou je alles behalve aanraden zelf afraden aan mijn vrienden, aan andere feestzalen ik ben echt ontevreden! Op het einde van het feest ook gewoon ik ben klaar dag.. Misschien eens op een volwassenen manier naar de gastvrouw gaan.

Ik raad deze animatie af.

Reactie van Mr. Creezy:

Beste Priscilla,

Eerst en vooral dank voor uw eerlijke feedback. Jammer om zo'n lage score te krijgen, terwijl de kinderen van begin tot eind gelachen hebben.

Graag licht ik mijn werkwijze toe ivm de zaken waarop u de beoordeling heeft gebaseerd. Ik hoop u zo beter te laten begrijpen waarom ik bepaalde keuzes maak:

1) Er waren die avond meerdere personen die aan mij een visitekaartje kwamen vragen. Het lijkt mij persoonlijk onbeleefd en ongepast indien ik dit zou weigeren te geven. Het is ook deels mijn taak om uw eigen gasten zo goed mogelijk te verzorgen, en te respecteren. Verder is marketing simpelweg onderdeel van iedere onderneming. Indien u bijvoorbeeld een elektricien nodig heeft, mag u ook niet verwachten dat deze met een voertuig zonder reclame toekomt...

2) Verder begrijp ik dat het niet leuk is dat een kindje opnieuw in de wachtrij moet staan wanneer zijn/haar ballonfiguur ontploft, zeker niet wanneer dit uw eigen kind is. Stel echter volgend standpunt voor: uw kind staat bijvoorbeeld achteraan in de wachtrij, maar moet blijven wachten omdat er steeds kinderen opnieuw "voorsteken" (omdat hun ballonfiguur ontploft is), dan is dat voor uw kind ook geen plezier.

Het direct repareren van een ballonfiguur (zonder de wachtrij te doorlopen) werkt zelfs psychologisch averechts naar kinderen toe: het stimuleert een ongezond denkpatroon bij kinderen dat ze alles kunnen doen met een ballon, omdat ze - bij het ontploffen hiervan - toch de wachtrij zouden mogen negeren, en direct een nieuwe ballonfiguur krijgen. U zal wel begrijpen dat dit uiteindelijk echt niet werkbaar is wanneer er meerdere kinderen continue een nieuwe ballonfiguur komen vragen.

Mijn manier van werken is gebaseerd op meer dan 15 jaar ervaring. Ik heb al veel meegemaakt, en het is (in mijn ogen) echt het eerlijkste dat - bij een kapot gesprongen ballon - een kindje opnieuw in de wachtrij moet gaan staan. Niemand wacht graag, maar "voorsteken" vind ik oneerlijk. Tot slot is het mijn plicht om alle kinderen evenwaardig te behandelen, en het goede voorbeeld te geven.

PS: Ivm het aantal kinderen VS aantal ballonfiguren: ik pas mijn ballonfiguren qua grootte steeds aan het aantal aanwezige kinderen aan. Ik heb ter plaatse (zoals afgesproken) een uur gewerkt, en de kinderen hebben grotere ballonfiguren gekregen dan wanneer het aantal kinderen dubbel zo hoog had gelegen. Iedereen 3 kleine hondjes geven, was zeker een optie. Maar of de kinderen dat leuker hadden gevonden dan de grotere ballonfiguren? Ik heb daar eerlijk gezegd mijn twijfels over.

Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (Mr. Creezy).